onsdag 4 februari 2009

5 februari

Hoppsan, det var visst ettag sedan jag uppdaterade bloggen!! Ja det är facebooks fel!!! När jag loggar in för att jag är så nyfiken på vad någon kan ha skrivit, så fastnar jag där, i timmar!!
Det får bli ändring på det.
Har verkligen tröttnat på att inte kunna träna, häromdagen trodde jag att jag skulle kunna utmana doktorns order för att bevisa att jag visst inte har något behov av att vara still längre - så jag tog en rask promenad.....Vände hem efter en kvart.....Det brände i låret och var tvungen att ge doktorn rätt!! Suck!
Men vi har i alla fall bokat skidåkning till v 16 DÅ ska jag åka skidor!!!
A är hemma från skolan några dagar i någon konstig influensa men N är full av energi och gillar skolan och livet. Han är väldigt positiv men konverserar inte så mycket. Tur att vi sitter i bilen tillsammans så mycket - annars skulle man inte få veta ett dyft antar jag ;-)

A luftar vingarna varje fredag - utgång på Europas största disko, 5 våningar tror jag det har. Och tänk att HON är den ENDA som är tvungen att åka hem kl 02:00!!! Vilka hemska föräldrar!!!!
I fredags var det vinterkoncert på A´s skola. Kul att se vilka otroliga förmågor det finns! Bifogar ett foto från gitarrkonserten där A´deltar (längst bak i nybörjar gruppen).




Vad sysslar vi med när vi inte går på konsert eller Cabaret ja då ritar F och jag mest hus/kök/badrum mm, planerar och bokar semestrar.....A pluggar, chattar, FB:ar och N spelar trummor, lajar med jämnåriga och chattar.
Vi hörs snart!




Inga kommentarer: