torsdag 15 januari 2009

Första dagen i frihet!

Härligt det var att komma ut på "byn"! Först igår kväll tar min gullige man ut mig och vår dotter på restaurang - jag kom ju precis hem från sjukhuset på vår 17-åriga bröllopsdag! Så detta blev lite i efterskott - sonen kommer inte hem förrän i morrn kväll (fredag).
Idag var min härliga kompis från Israel här och fikade sen åkte vi tillsammans med underbara grannen från Tyskland och svenska kompisen på lunch. Jag lämnade kryckorna hemma - hade ju vänner att stödja mig på! Åt en urgod pizza och njöt av att tjattra och titta på folk. Sen var det dags att åka till skolan. Haltade omkring där ettag tills jag satte mig på en stol i cafeterian och ännu en gång njöt av att se folk man känner igen. Träffade flera jag inte sett sedan skolan slutade i december. Jätteskoj! Ja sen var men hemma igen - det här med Facebook är lite beroendeframkallande....Tänkte jag skulle hitta lite trevliga gamla klasskamrater - men jag kom inte ihåg några efternamn! När jag lyckas komma ihåg ett så har dom ju säkerligen gift sig!
Nu är det filmtajm med dottern!
See you soon!

Inga kommentarer: