söndag 11 januari 2009

Kryckor!! Vara stilla!!! Fy!!!



Jaha, så var men hemma igen! På bilden bredvid ser ni mina hjälpredor! Annars har jag legat i soffan hela helgen och gett order till min stackars familj. Tog bort en 8 cm stor knöl och fick ett 15 cm långt ärr på låret - tur att man inte har kort-kort så ofta längre.......!Detta skedde i fredags och i lördags fick jag åka hem! Toppen skönt. Även om dom var jättetrevliga på ortopedin med flera sköterskor som kunde antingen engelska eller tyska så är det ändå skönast hemma. Maten är ju för bedrövlig. Roligast var det att prata portugisiska med en kubansk sjuksköterska - vi förstod varandra utmärkt ;-)

Idag har A börjat skolan - ångest......hon kunde knappt somna igår kväll. Som tur är har grannen möjlighet att ta med barnen på morgonen och sen har jag ju "carpooling" för N´s del till hans skola och det funkar ju också toppen. Nästa vecka ska jag väl kunna köra bil igen hoppas jag. På onsdag ska N iväg tre dagar till Spindleruv Mlyn och åka snowboard med skolan - han har redan packat och hyrt utrustning!

See you!








1 kommentar:

Dadosarna sa...

Hej på er Zimmenmanns! Nu har jag kommit ikapp med vad som händer er! Mari, ser inte Dina kryckor lite 30-tal ut? Stackare, men det kändes skönt att höra Din röst här i veckan. Alexandra och Nicklas - verkligen snyggt kort på magarna i snön! Till sist men inte minst, Frank. Jag ser fram emot att få lite Yogautveckling då vi ses nästa gång ;) Puss på er!