måndag 5 januari 2009

back to normal - nearly!

jaha då har familjen Winsnes/Sättberger lämnat oss!!! Tomt blev det i huset efter dom. Det har varit jättekul och jag tror att alla tyckt likadant. Dom stora tjejorna har varit på galej flera kvällar - mammorna var med första kvällen men sen orkade vi inte mer!

N har börjat i skolan idag - och jag lovar att komma ihåg den här tiden då han säger : Äntligen börjar skolan igen - jag längtar!!! Det lär väl kanske inte dröja så länge innan det ändras misstänker jag.
Han var som sagt glad att träffa alla kompisar igen. A sysselsätter sig med att facebooka med några nyfunna "vänner" från ett annat land (!!!) och sover länge på morgonen.Några kompisar är kvar i Tjeckien eller har kommit tillbaka från diverse semestrar.
Själv peppar jag mig för ännu en sjukhusvistelse på fredag - denna gång inte så långvarig (hoppas jag) sen kommer jag att få stark överkropp och kanske gäddhänget försvinner när man går på kryckor. Det gäller att se positivt på händelser här i livet.
F har börjat jobba - lika svårt för honom att komma upp ur sängen som för N och mig, vi har vänt på dygnet helt.
Det snöar här i Prag och det är fantastiskt vackert! Lite halt och läskigt genom skogen men faktiskt kör dom långsamt som omväxling!
Ska försöka lägga in fler bilder så småning om.
Kram så länge

Inga kommentarer: