onsdag 15 oktober 2008

5 oktober

Internet är fantastiskt!! Om det nu var någon som hade missat det....I veckan har jag varit med på möte med mina underbara Aloe Vera vänner på vårt Managermöte via skype - strålande. Kändes som om jag satt med där. Över helgen var jag en snabbis i Sverige - planterade en häck på tomten i Rönninge - det kommer att bli jättebra om några år när vi väl börjar bygga! Han träffa några kära barndomskamrater och "Aloevera vänner". Tyvärr hinner man inte alla och inte allt på en helg. Eftersom vi har en del inplanerade gäster under hösten så känns det ändå som om vi kommer att träffa rätt många av våra vänner.
Dessutom fick jag vara med på fredagsfikat på jobbet! Synd bara att alla var så upptagna ;-)

F hann med att gå på häftig 60-tals fest på A´s skola när jag var borta, barnen hade sitt roliga så det gick ingen nöd på dom;-)

6 oktober ska jag in på sjukhus för att ta bort sköldkörteln och göra en biopsi på en knöl på låret. får återkomma så snart jag är på benen igen.
Må så gott!

Inga kommentarer: