tisdag 29 september 2009

Kråkor!

Det finns kråkor jag gillar och dom jag inte gillar!
Började på showdance eller vad man ska kalla det för - jag såg ut som en kråka - så det heter nog "Kråkdans", fast det var en hel del svanar där också.....dom verkade inte besväras av kråkan som tur var - kråkan hade jättekul och väldigt ont i kroppen några dagar efteråt. Imorrn kväll ska kråkan flyga dit igen - underbar sal med stora speglar!!!! Ve och fasa, men guuuud så smidig kråkan kan bli!!! ;-)
Sen fick jag ett spännande paket från andra sidan Atlanten! Med kråkkort i!!! Fantastiskt fina. Ni hittar en länk till konstnären här bredvid - bara att beställa till alla möjliga tillfälligheter!
Tänk vad dessa kort kom passande - det var jag på allihop!
Tack Linda!
Förrästen höll på att glömma boken jag fick också - titta på den på länken här bredvid också.
Ps ja jag gillar inte riktigt dom som finns på riktigt - ser lite läbbiga ut. Min favorit är Kråkan i Mamma Mu!

tjingeling eller krax kanske det heter.

Inga kommentarer: