måndag 21 september 2009

Ibland är det skönt att vara själv!

ja faktiskt, man kan väl tycka att det är jag väl hela dagarna......Jo på sätt och vis.....men aldrig helt utan något ansvar för mat eller annat "kul"! Så ett dygn hos kompisen i Tyskland var härligt. Ensam i bilen i 4 timmar (exklusive kötid) och sedan toppenbra utbildning i Frankfurt. Jag vet att det inte finns tillfälligheter utan att allt har någon mening. Men det var så att på utbildningen i Frankfurt sitter en svensk tandläkare med i publiken! Han ska till Sverige snart och hålla föredrag - det visste jag och tyckte när jag såg det att det är synd om mig som missar allt där hemma! Ja å nu satt han där! Vi fick höra en del om hans forskning kring Aloe Vera och tandhygien så jag var helt nöjd faktiskt :-)) vilken tur!
Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Det får du berätta mer om när vi ses!
Linda