tisdag 24 mars 2009

VÅR????

Till alla er som tror att våren har kommit i Prag så kan jag "glädja" er med att vi har snöblandat regn, sol, blåst och 1 grad!! Suck, det var bara en liten luring häromdagen.....hoppet tändes hos alla men idag dalade det lite. Har faktiskt varit på Ikea igen! Men denna gång gick jag förbi godisavdelningen - får vara bra med det på ettag.....Har börjat träna - A, F och jag själv - N har redan ett sixpack och det är det vi andra nu tränar på att få!!!
A kom på att det bara är ett år kvar tills hon är 18 - jag talade då om att då är hon sk "avskriven" från oss dvs vi har bland annat inte tillgång till hennes konton längre mm mm - en spontan fråga som då dök upp var; -Men sätta IN pengar får ni väl???? Fast först ska ju 17-årsdagen firas och det är ju ettag tills dess. 13-åringen har vi precis firat - 13 st 12-13-åringar plus föräldrar = lasergame!! Lika poppis som alltid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I kväll när jag åkte hem var det -5 grader. VAR ÄR VÅREN?????

Anonym sa...

Anonym är alltså Marika, som redan har glömt lösenordet!